ZELF BESTELLEN, OPTIMALE SERVICE

Atención verhoogt het bestelgemak en de gastvrijheidsbeleving in de hospitalitysector.

Welcome Screen
Allergens
Checkin
Main Screen
Menu Categories
Service
Favorites

De voordelen van Atención

Profit

Meer omzet

  • Gasten zullen meer besteden per bezoek
  • Gasten kunnen eenvoudiger bestellen, en bestellen daardoor vaker en meer
  • 'Cross- & up-sell' wordt eenvoudiger en persoonlijker: gasten zullen veel vaker geneigd zijn een productsuggestie aan hun bestelling toe te voegen
  • Door 'real-time pricing' en andere gerichte promoties kan de omzet verder worden verhoogd
Image

Meer efficiëntie

  • Efficiëntere en meer gefocuste inzet van personeel
  • Optimaal inzicht in de workflows van bestellingen en serviceverzoeken van gasten
  • Minder foutieve bestellingen door de directe communicatie met de bar en/of keuken
  • Minder voedselverspilling door 'real-time pricing' en andere gerichte promoties
  • Lagere tot geen kosten voor o.a. menukaarten en andere fysieke (promotie)-materialen
Image

Meer tevreden gasten

  • Gasten kunnen sneller hun keuze maken en hun bestelling doorgeven
  • Door de 'menukaartfiltering' zien gasten in 1 oogopslag welke producten aan hun wensen voldoen
  • Gasten kunnen eenvoudig zelf o.a. hun bereidingswijze kiezen en overige verzoeken doorgeven
  • Atención werkt meertalig: gasten gebruiken de app in hun eigen taal
  • Gasten worden sneller bediend en kunnen een meer gefocuste service krijgen
Image

Meer inzicht

  • Uitgebreide rapportages en statistieken
  • Beter inspelen op trends & ontwikkelingen
Image

Waar is Atención van waarde?

De Atención producten kunnen worden gebruikt in de gehele hospitality-branche, als digitale ondersteuning van diverse bestel- of serviceprocessen. Door klanten zelf eten/drinken te laten bestellen in restaurants, of door het faciliteren van roomservice in hotels of een bezorgservice op vakantieparken: slechts enkele voorbeelden waar Atención werkt!

Atención helpt de volgende soorten bedrijven.

Image
  • Restaurants
  • (Eet)Cafés
  • Strandpaviljoens
  • Lunchrooms
  • Foodhallen
Image
  • Hotels
  • Vakantieparken
  • Campings
  • Vergader- & congrescentra
Image
  • Recreatie & partycentra
  • Bowlingcentra
  • Bioscopen
  • Theaters
  • Casino’s

Waarom Atención?

  • Businessfocus

    De day to day business van onze klanten is onze belangrijkste focus.

    Meetbaar processen verbeteren, klanttevredenheid verhogen en waarde creëren is wat Atención drijft en waar we ruime expertise in hebben. We zijn weliswaar een technologiebedrijf, maar in al ons denken en doen is niet de IT maar de 'business' ons uitgangspunt.

  • Continue innovatie

    Goed kan altijd nog beter. Verbeteren en vernieuwen zit in de genen van Atención.

    Voor onze bestaande producten leggen we onszelf hoge kwaliteitseisen op. Nog scherper zijn we op de doorontwikkeling met nieuwe features voor nog meer gebruiksgemak. Vanuit een concrete visie op de markt en een roadmap vol met ideeën ontwikkelen we doorlopend nieuwe concepten.

  • Gedeelde belangen

    Wij zijn alleen relevant als we waarde creëren voor onze gebruikers/klanten.

    Bij ons geen hoge maandelijkse kosten of forse commissietarieven.

  • Leidende technologie

    In onze producten maken we slechts gebruik van bewezen technologieën.

    Technologieën die gerenommeerde bedrijven zoals Facebook, Netflix en Uber ook toepassen zodat we altijd up & running zijn en leveren waar we voor staan. Optimale gebruiksvriendelijkheid, betrouw- & beschikbaarheid en flexibiliteit staan daarbij centraal.

Atención eenvoudig in gebruik nemen

Atención streeft naar een optimaal gebruiksgemak voor zowel horecaondernemers als horecagasten.

Daarbij hoort ook dat wij horecaondernemers maximaal ontzorgen tijdens onze dienstverlening. Daarom bespreken we graag, volledig vrijblijvend, uw wensen en tonen we een volledige demoversie specifiek voor uw bedrijf in een persoonlijk gesprek.

Ook tijdens de implementatie nemen wij u zoveel mogelijk werk uit handen. Vanaf het eerste contact volgen we onderstaand 3-stappenplan dat, indien gewenst, binnen enkele dagen volledig afgerond kan zijn.

Image

1. Inventarisatie

Zodra u uw interesse kenbaar maakt, zullen wij telefonisch contact met u opnemen om uw wensen en situatie op hoofdlijnen door te nemen. Ook zullen we uw menukaart(en) reeds invoeren in ons systeem voor een persoonlijke demo tijdens stap 2.

Image

2. Introductie

Tijdens een persoonlijk gesprek op uw locatie bespreken we uw wensen & vragen, en laten we zien hoe onze producten van waarde kunnen zijn in uw specifieke situatie. Wanneer u overtuigd bent van de meerwaarde van Atención, ontvangt u van ons een voorstel voor onze dienstverlening.

Image

3. Implementatie

Nadat wij de implementatie zoveel als mogelijk (op afstand) hebben voorbereid, ronden we die af bij u op locatie. We nemen dan ruim de tijd om er zeker van te zijn dat alles werkt en uw producten correct worden getoond. Vanzelfsprekend zorgen we ook voor een goede kennisoverdracht zodat u de Atención producten met vertrouwen kunt gaan gebruiken.